środa, 13 września 2017

RETURN

Hey lovely people
Minął już prawie cały rok od ostatniego posta. Nie wiem od czego zacząć...może od początku! Może jakaś część osób pomyślała czemu nie usunęłam bloga skoro i tak na nim nie piszę, ale dla mnie to była mała, długa przerwa, która głownie była spowodowana brakiem własnego komputera. Dopiero kilka tygodni temu dostałam mojego i tylko mojego laptopa. ( Który jest dla mnie jak słodkie, malutkie dziecko) Chodzi mi głównie oto, że wiedziałam, że będę chciała wrócić do pisania jak tylko będę miała taką możliwość i oto jestem. Nowsza i szczęśliwsza ja. Muszę przyznać, że stęskniłam się za tym i chodź wiem i jestem tego całkowicie świadoma, że prowadzenie bloga, chodzenie do szkoły i robienie wielu innych rzeczy poza szkołą będzie trudno pogodzić, to muszę przyznać, że jestem gotowa na to wyzwanie. !!! Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać i chciałam bardzo podziękować wszystkim którzy byli tu ze mną ten rok temu i czytali moje wypociny. THANK YOU FROM BOTTOM OF MY HEART !

Bye 

21 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszym prostowaniu!

    riwlawn.blogspot.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/13/2017

    Fajnie, że znowu będziesz pisała na blogu :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko życzyć dobrej energii i masy pomysłów :)
    Takie przerwy czasami się przydają. A teraz jak masz swój sprzęt to już w ogóle powinno być tylko lepiej i lepiej ^^
    Skoro jesteś gotowa na takie wyzwanie to my również jesteśmy gotowi :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za motywację do pisania. Obserwuję! :)
    -> mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  6. You have a beautiful blog ♥
    I follow you, visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oby utrzymać systematyczność, powodzenia!
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że powracasz do blogowania. Ja też już nieraz miałam przerwy, zaczynałam potem nawet nowe blogi, ale starych jednak z reguły nie usuwałam. Ciekawie jest powrócić do tego, co kiedyś się pisało, sprawdzić postępy itp. Poza tym życzę, aby udało Ci się połączyć blogowanie z innymi zajęciami. ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam! :D
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wytrwałości! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie, że wróciłaś i masz z powrotem laptopa ♥♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że wróciłaś! Powodzenia w blogowaniu :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia kochana w blogowaniu! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama niedawno wróciłam do blogowania po dłuższej przerwie i nie żałuje <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że wróciłaś :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie musisz się usprawiedliwiać i mieć wyrzuty sumienia, to Twój blog i możesz go prowadzić kiedy chcesz :)

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post darling, so nice and interesting.
    Like it so much. Have a nice day!

    Follow you! Visit my blog and follow if you want!
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękuję ;*
* Piszcie linki na pewno zajrzę.
* Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach ;)