niedziela, 4 marca 2018

FUERTEVENTURA

Hejka, tu Anitka.  Więc mam dla was sporo zdjęć z wakacji na których byłam w grudniu 2017 roku. Byłam tam z moją rodziną i koleżanką. Byliśmy w hotelu Costa Caleta, który znajdował się w miejscowości Caleta de Fuste. Hotel jak i miejscowość godne polecenia (bardzo czysto i BARDZO DOBRE JEDZENIE)Moim zdaniem bardziej opłaca się jeździć na takie wakacje właśnie w tych zimnych miesiącach ponieważ nie jest tak ciepło, że zdychasz, bo przeszłaś 5 metrów. Można więcej pozwiedzać, nie dość, że pogoda na to pozwala to jeszcze mniej turystów. Nie czeka się w paru godzinnych kolejkach.Te zimowe wakacje były bardzo udane!
Więc jeśli chcecie poczuć klimat wakacji, polecam zobaczenie zdjęć!




(Siłka)
(Ładna zapalniczka którą tam kupiłam)
(Stara pioseneczka)
To by było na tyle w tym poście ! Mam nadzieje, że zdjęcia się podobały!
Jeszcze raz polecam miejscowość i hotel ! 
Jakbyście chcieli wiedzieć coś więcej to piszcie!
Papa!

3 komentarze:

  1. Oj, ale ciepło bije z tych zdjęć! :) Tęsknię za wakacjami.

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z niecodziennej wystawy.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny Blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33

    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)



    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, wakacje godne pozazdroszczenia ;p 💖 Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.aliviastyle.blogspot.com 💖

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękuję ;*
* Piszcie linki na pewno zajrzę.
* Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach ;)