niedziela, 25 września 2016

FALL 2016 !!!

Heeeeeej !!! Czyżby była już jesień ??? Taaak ! Nie wiem czy to tylko ja się tak cieszę na ten sezon jesienny. Jeśli też cieszysz się ponieważ jest jesień NAPISZ W KOMENTARZU (Mam nadzieje ,że nie jestem sama) .Uwielbiam kolory jesienni i wszystkie "outfity" ! Zwłaszcza świeczki które pachną dynią lub babeczkami . Nie mogę zapomnieć o słynnej kawie z syropem korzenno-dyniowym!!! Teraz,gdy wprowadziłam was w ten jesienny nastrój mogę przejść do zdjęć ,które co prawda zrobiłam już dawno ale nigdy nie jest za późno na zdjęcia!!!






Mam nadzieje ,że zdjęcia się podobają chociaż korzystnie to ja nie wyszłam :)) Życzę wam miłego tygodnia,weekendu albo dnia ;) Paaaaaa <3
Anita

12 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam zapach tych świeczek! ;) Super zdjęcia :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosta, ale jaka efektywna i bardzo ładna stylizacja :) Takie podobają mi się najbardziej. Świetnie wyglądasz, pozdrawiam :*
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezentujesz sie na zdjeciach ;*
    Fajny post
    Pozdrawiam ;*

    https://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia. Ja nie lubię jesieni. Jest zimno i ponuro :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze zbytnio za jesienią nie przepadam haha, niestety strasznie mnie zamuka(ale to chyba jka każdego), robi się coraz zimniej, a moje łóżko jest jeszcze większym magnesem niż zwykle haha
    ale to prawda- jesień ma to do siebie, że chyba wszystkie uwielbiamy połączenie koc+kawa/gorąca czekolada+ serial= ♥
    pozdrowionka, widać że jestes bardzo pozytywną osobą!

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam ten wczesny etap jesieni, gdzie czuć jesień, ale jeszcze nie jest za zimno
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się cieszę z jesieni :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no pięknie Anitko <333 najlepszy fotograf pozdrawia XDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna:)
    https://passagefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam jesień. Świetnie wyglądasz :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękuję ;*
* Piszcie linki na pewno zajrzę.
* Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach ;)