poniedziałek, 20 lipca 2015

What's new ?

Jutro jadę na 3 dniowe wakacje . Spędzę je nad morzem razem z moją wspaniałą rodziną.Z tego powodu następny post będzie najwcześniej w sobotę.Wiem miałam pisać częściej ale jak na razie od pierwszego lipca nie było mnie w domu i właściwie moje wakacje polegają na zwiedzaniu krajów i różnych miejscowości.Jak wrócę zrobię posta o wakacjach na 2000 % I spróbuję zrobić jakieś zdjęcia. (Zrobię ) Podczas tych wakacji stwierdziłam że pomału nie radzę sobie z rzeczami które dzieją się w moim życiu.Przez jakieś parę miesięcy myślałam o osobie która była na prawdę ważna i chyba wciąż jest...Po czym okazała się trochę nie warta tego co dla niej robiłam. Ale stwierdziłam że mam gdzieś osoby które tylko zatruwają moje życie. Poradzę sobie bez takich. Mam przynajmniej taką nadzieję. Dobra bo popadnę w paranoje ;P Muszę się cieszyć ponieważ mam pełno pomysłów na zdjęcia i pełno zdjęć z tych wakacji. Jejciu...nie umiem się już doczekać aż je dodam i wgl jakoś tak pałam energią ;D Pałam ? Jest takie słowo wgl ? Nieważne. ;D To by było chyba na tyle dodam jakieś parę zdjęć z tych paru miesięcy ,które robiłam na snapie. I lecę się pakować.
                                             Miłych ,wesołych i bezpiecznych wakacji !!!

12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęciaa <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka na pierwszym zdjęciu jest śliczna <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak czytam, to wydaje mi się, że bardzo dobrze wiem o czym mówisz..niestety, można się pomylić co do ludzi..
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się dobrze nad morzem!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  5. I follow you too, dear! Thanks)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! sukienka na pierwszym <3

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia!
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj, byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia i nowe posty! Świetne zdjęcia! Pierwsze jest genialne *.*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna ta czarna sukienka na pierwszym zdjęciu! Gdzie kupiłaś?

    IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta sukienka <3 zakochałam sie :)

    OdpowiedzUsuń

* Za każdy komentarz dziękuję ;*
* Piszcie linki na pewno zajrzę.
* Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach ;)